ثبت برند و ثبت شرکت

انجام امور ثبت برند و ثبت شرکت

ثبت برند و ثبت شرکت

انجام امور ثبت برند و ثبت شرکت

  • ۰
  • ۰

اخذ کد اقتصادی در شمس آباد

شهر شمس‌آباد نام محله‌ای در شمال شرقی استان تهران واقع شده است.

شما برای رسیدن به موفقیت شغلی باید چنذ مرحله ی کاری ثبت شرکت،ثبت برند و اخذ کد اقتصادی در شمس اباد را طی کنید باثبت شرکت در شمس آباد در مناقصات موفق میشوید با ثبت برند در شمس اباد مشتری جذب میکنید و با اخذ کد اقتصادی در شمس آباد امور مالیاتی خود را رفع میکنید

شمس‌آباد از بوستان‌ها و فضای سبز بسیاری برخوردار می‌باشد که موجب پاکی و خوش آب و هوایی شمس آباد شده است.

اعمال ثبت شرکت در شمس اباد می تواند فرصت های شغلی خوبی از جمله کار آفرینی و تاسیس و راه اندازی یک شرکت در جهت ایجاد اشتغال به وجود آورد. موسسه حقوقی تکسفیر آماده هر نوع کمک و مشاوره در جهت ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و همچنین اطلاعات جامعی را در اختیار اشخاص تاسیس کننده شرکت و کسب کار جدید می دهد.

ما میتوانیم مراحل اخذ کد اقتصادی در الوند را برای شما به نحو احسن طی کنیم و شما را به هدف برسانیم

جهت توسعه و گسترش روابط تجاری و فعالیت های اقتصادی خود باید پس از آماده سازی و برنامه ریزی جهت فعالیت خود ابتدا باید به انجام مراحل ثبت شرکت پرداخته و سپس فعالیت خود را وسعت بخشیم ثبت شرکت در شمس آباد به صورت اینترنتی انجام می گردد و تمام مراحل های تاسیس شرکت در شمس آباد به صورت غیر حضوری انجام می گیرد.

برای انجام کلیه ی امور ثبتی و اخذ کد اقتصادی در شمس آباد با موسسه ی ما هماهنگ باشید

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در شمس آباد

   *کپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن

   *کپی سند مالکیت اقامتگاه شرکت که در آگهی تاسیس قید گردیده و در صورت استیجاری بودن، کپی قرارداد اجاره نامه که به تایید واحد مالیاتی محل وقوع ملک رسیده باشد.

   *نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی آن بعد از ثبت در دبیرخانه

   *پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی

   *تکمیل دفاتر تجاری

   *دریافت فرمهای مربوطه و تکمیل آنها

   *کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت مدیره

   *کپی آگهی تاسیس شرکت و تغییرات ثبت شده شرکت

   *کپی اساسنامه شرکت

   *کپی از اظهارنامه شرکت

چگونگی اخذ کد اقتصادی در شمس آباد

فعالیت اقتصادی که در شمس آباد و یا در هر جامعه صورت میگیرد برای نظارت بر اعمال آنها و حمایت فعالان اقتصادی باید ابتدا آنها را شناخت و این امر در شمس آباد زمانی امکان پذیر است که اخذ کد اقتصادی در شمس آباد برای این افراد انجام شده باشد.شما هنگامی که می خواهید فعالیت تجاری و به نوبه ی آن فعالیت اقتصادی را خود گسترش دهید به دنبال پیشرفت و رشد هستید و اهداف بزرگی را در زمیینه ی تجاری دارید یکی از ابزار شما اخذ کد اقتصادی است با درج این کد بر روی فاکتور های خرید و فروش شما پرداخت مالیات نیز آسان تر می شود و دقیق تر.مالیات در حقیقت کسب مجوزی است برای انجام فعالیت های تجاری و پرداخت حقوق دولت به منظور جلوگیری از رقابتهای و تلاشهای ناسالم محسوب می گردد.

و قابل ذکر است که مطابق قانون شما برای انجام یک فعالیت تجاری در شمس آباد ابتدا باید شرکت خود را ثبت کنید و بعد از آن نسبت به اخذ کد اقتصادی در شمس آباد اقدام کنید.

کد اقتصادی در شمس آباد

کد اقتصادی در شمس آباد به عنوان شماره ای است شامل 12 رقم که به مرور زمان بر اساس برخی مشکلات کد16 رقمی نیز به وجود آمد که افراد پس از اخذ کد 12 رقمی باید نسبت به اخذ کد اقتصادی 16 رقمی نیز اقدام کنند.همانطور که گفته شد افراد ساکن شمس آباد برای برای پرداخت های مالیاتی خود می توانند نسبت به اخذ کد اقتصادی در شمس آباد اقدام کنند و این کد را روی روی فاکتورها برای محاسبه سود و زیان در معاملات استفاده کنند که این امر برای محاسبه دقیق سودهای کسب شده مالیات ها نیز بسیار دقیق و کار امد جواب گو مبی باشد.و محاسبه مالیات بیشتر بر اساس اسناد و مدارک بررسی می شوند.

علاوه براین به وسیله اخذ کد اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور قادر است دفاتر قانونی، فاکتورها و صورتحساب های صادر شده را به راحتی بررسی کند.

اشخاصی ملزم به اخذ کداقتصادی در شمس آباد

کلیه اشخاص حقوقی که به تولید، مونتاژ و یا واردات و صادرات توزیع هرنوع کالا و خدمات مشغول هستند و کلیه اشخاص حقیقی که به امور گفته شده مشغول هستند و یا دارای پروانه کسب از کلیه مراجع ذی صلاح می باشندو محل فعالیت آنها مشخص می باشد واجد شرایط اخذ کد اقتصادی می باشند باید بدانید داشتن یکی از شرایط فوق برای تحقق این امر کافی است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد اقتصادی در شمس آباد

- ارائه کپی پروانه بهره برداری و یا مجوز تاسیس

- چنانچه محل فعالیت دارای سند مالکیت باشد ارائه کپی سند الزامی می باشد و چنانچه ملک استیجاری می باشد کپی اجارهنامه کدرهگیری دار الزامی می باشد

- ارائه نامه عدم فعالیت و شروع فعالیت

- پرداخت مالیات حق تمبر

- تهیه دفترچه مالیاتی و تکمیل آن

- دریافت کلیه فرمهای مربوطه و تکمیل آن

- ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضای هیئت مدیره

- ارائه کلیه مدارک ثبتی شرکت (اساسنامه،شرکتنامه،تقاضانامه و…) و در صورتی که شرکت دارای تغییرات باشد

-آگهی تغییرات

ما میتوانیم کلیه ی مراحل اخذ کد اقتصادی شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم

کد اقتصادی در شمس آباد

کد اقتصادی در واقع شماره منحصربه فردی می باشد که توسط اداره دارایی پس از گذراندن مراحل ثبت شرکت به فعالان اقتصادی تعلق می گیرد. که در واقع شماره شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان امو.ر مالیاتی می باشد.کد اقتصادی در واقع یک کد اجباری است که باید برای امور مهم تجاری نظیر گرفتن کارت بازرگانی، شرکت در مناقصات و مزایده ها، اخذ قرار داد با شرکت های دولتی، و صادر کردن فاکتور و حتی باز کردن حساب در بانک وجود داشته باشد

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت شرکت در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرج،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی همراه شماست برای اخذ کد اقتصادی در شمس آباد و کرج میتوانید با ما تماس بگیرید و کلیه ی مراحل را به ما بسپارید

  • ۹۷/۰۲/۰۹
  • پریسا خزائیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی